Flytting

Min bloggkarriere startet som et sjangereksperiment, selv om jeg prøver å la være å gi det inntrykket. En drøy måned med bloggeksperimenter har overbevist meg om at wordpress er en mye mer interessant bloggvert enn Googles Blogger. Sistnevnte var forsåvidt ok, men ga ikke så store muligheter til å individualisere bloggens utseende. Dessuten fikk jeg etter gjentatte vandringer blant nabobloggene følelsen av å være i kjedelig selskap – det var rett og slett veldig langt mellom de interessante bloggene der.

Jeg vil nok kunne komme tilbake med en mer inngående sammenligning av de ulike bloggvertene etterhvert, men jeg har altså flyttet fra min gamle til denne nye adressen.

Legg igjen en kommentar

