Ny design

Faste lesere vil ha lagt merke til at bloggen har fått ny design den siste uken. En av fordelene med wordpress er et stadig økende arsenal av ulike bloggdesigner, som dessuten kan tilpasses personlige behov. Min nye design heter Tarski, er laget av Ben Eastaugh og Chris Johnson, og er nok muligens ikke like kul som Peter Andre Jensens Fjords04, men til gjengjeld bedre tilpasset mitt bruk. Det eneste aberet er at man ikke kan oversette alle små tekstdetaljer til norsk, slik at bloggen fortsatt består av en salig blanding av norsk og engelsk.

Bildet på toppen tok jeg under min siste tur til Paris, og det viser det franske senatet i Luxembourg-hagen gjennom en fontene i den tilliggende Marco Polo-hagen. Fontenen bærer navnet De fire verdenshjørner og imponerte flere enn meg – selv i februar.

Jeg har også lagt til en ny side med oversikt over bøker og tidsskrifter jeg har redigert i løpet av de siste årene, hovedsaklig om russisk samtidslitteratur. Den som er interessert kan her finne informasjon om hvordan man kan få kjøpt dem. Klikk på lenken i den horisontale menylinjen under bildet.

4 thoughts on “Ny design

  1. Mathias sier:

    WordPress har dessutom för det mesta mycket stiliga bloggdesigner, vilket ju givetvis är trevligt… =)

  2. Sverre sier:

    Heisann Martin !

    Veldig bra bilde. Spennende med vannet som skjærer gjennom på skrått.
    Jeg følger med, så jeg synes det nye designet ditt var bra.

  3. Martin sier:

    Dementi:
    Peter Andre Jensen har diskreditert seg selv ved å uttale seg særdeles nedsettende om trøndersk:

    «Trøndere er selvsagt unntatt fra alt. De må holde kjeft så mye som mulig. En styggere dialekt er det vanskelig å finne tross alt. Jeg hører heller på lyden av bilkollisjoner og skjærebrennere enn å høre på trøndersk.»

    Boikott Fjord04 og alle andre produkter fra hans hånd!

  4. Jørgen sier:

    Peter Andre Jensen er en storkjefta nordlendingstulling som slenger kommentarer i hytt og vær. Drit i han 🙂 Fint design Martin, hva med å oppdatere tittel til noe annet enn «Meta»?

Legg igjen en kommentar

