Sibirsk trehusnostalgi

Jeg reklamerer gjerne for Vlad Gerasimovs side. Hans skrivebordsbakgrunner har jeg lenge likt, men denne gangen imponerer han med et fotoprosjekt om trehus i Irkutsk og omeng. Vlad har brukt en såkalt HDR-teknikk for å gi bildene et retropreg og vært generøs nok til å dele sine erfaringer fra prosjektet. Jeg må innrømme at lysten til å ta Den transibirske jernbanen til Bajkal ikke ble mindre med disse bildene, men jeg får vel nøye meg med å bruke et av dem på skrivebordet mitt.

Merket med

Legg igjen en kommentar

